Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów
Części Motoryzacyjnych
ul. Za Dębami 3, Warszawa 05-075
NIP: 524-255-11-20
Regon: 140248378
KRS: 0000239091
Member of:
Prawodawstwo prokonsumenckie i prokonkurencyjne jest niezbędne do rozwoju tętniącego życiem, innowacyjnego i konkurencyjnego europejskiego rynku usług związanych z danymi generowanymi przez pojazdy. Sama Komisja szacuje,
Kraje Unii Europejskiej zelektryzowały branżę motoryzacyjną przesuwając zaplanowane na 7 marca głosowanie, które miało zakończyć żywot silników spalinowych w 2035 roku. Po tym jak Niemcy
Planu Marshalla 2.0 dla Europy nie ma USA wspierają Ukrainę finansowo i militarnie. Europa po zamknięciu kurka z gazem przez Kreml ratuje się dostawami ze
Już w połowie lutego spodziewana jest propozycja Komisji Europejskiej ws. nowych limitów emisji CO2 dla pojazdów ciężarowych (HDV). W 2019 r. mieliśmy pierwsze w historii
Brak zakazu, ale cele bardzo ambitne Komisja Europejska opublikowała w Walentynki swoją propozycję rewizji norm emisji CO2 dla pojazdów ciężkich (HDV), proponując niezwykle ambitne cele
Producenci części motoryzacyjnych ostrzegają, że grozi im wykluczenie z rynków finansowych. W ramach swoich dążeń do kierowania pieniędzy na ekologiczne projekty Bruksela określiła produkcję pojazdów
Rosnące ceny energii w połączeniu z wysokimi kosztami surowców negatywnie wpływają na unijny sektor motoryzacyjny – alarmuje Europejskie Stowarzyszenie Producentów Części Motoryzacyjnych (CLEPA) razem z
Dane to złoto XXI wieku. Nic więc dziwnego, że Europa chce uwolnić potencjał rozwoju swojej gospodarki przy ich wykorzystaniu. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w
Raportowanie czynników ESG, w tym liczenie śladu węglowego, a także partycypowanie w kosztach zagospodarowania odpadów przewidziane w projekcie ROP – oto nowe obowiązki, które będzie
Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów
Części Motoryzacyjnych
ul. Za Dębami 3, Warszawa 05-075
NIP: 524-255-11-20
Regon: 140248378
KRS: 0000239091
Member of: