Aktualności

SDCM

Przemysł i nauka o przyszłości motoryzacji

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii wspólnie ze Stowarzyszeniem Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych oraz Polskim Związkiem Przemysłu Motoryzacyjnego zorganizowało V edycję konferencji „Motoryzacja-Przemysł-Nauka”. Konferencja odbyła się 11 grudnia 2018 roku w gmachu MPiT. Uczestnicy mogli w tym roku wysłuchać prezentacji na temat napędów wodorowych oraz pojazdów autonomicznych.
SDCM

Branża motoryzacyjna: potrzebne wsparcie rządu, by realizować innowacyjne inwestycje

Co trzeci producent części motoryzacyjnych działający w Polsce jest w trakcie wdrożenia lub planuje wdrożyć rozwiązania z zakresu Przemysłu 4.0, 24 proc. chciałoby to zrobić, ale barierą są finanse, a 39 proc. twierdzi, że to bardzo daleka perspektywa, wynika z badań przygotowanych przez firmę Frost&Sullivan, ogłoszonych podczas zakończonego właśnie Kongresu 590 w Rzeszowie.
SDCM

Branża motoryzacyjna z optymizmem w przyszłość

Producenci i dystrybutorzy części motoryzacyjnych spodziewają się wzrostu przychodów w 2019 roku, a większość uważa, że elektromobilność najbardziej zmieni branżę – o tych i innych istotnych tematach dla sektora motoryzacyjnego rozmawiali uczestnicy XIII Kongresu Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego, największego wydarzenia branży w Polsce.
SDCM

Alfred Franke i Robert Kierzek zapraszają na Kongres

Przed nami XIII Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego. Wydarzenie odbędzie się już w dniach 7-8 listopada w Warszawie w Hotelu Sound Garden.
SDCM

Co zdominuje motoryzację – nowe prawo czy trendy?

O najważniejszych trendach w branży motoryzacyjnej, potencjale polskich producentów części motoryzacyjnych, rosnącej roli kobiet w branży, wpływie nowych technologii na rynek i Brexicie rozmawiać będą uczestnicy XIII Kongresu Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego, największym tego typu kongresie w branży motoryzacyjnej w Polsce. Odbędzie się on w dniach 7 i 8 listopada w Warszawie.
SDCM

Robert Kierzek objął stanowisko Wiceprezesa SDCM

Nowy wiceprezes SDCM wesprze organizację w działaniach, mających na celu zabieganie o korzystne regulacje prawne dla rozwoju niezależnego segmentu rynku motoryzacyjnego (IAM). W szczególności będzie angażował się w tematy związane z: rozwojem systemów telematycznych, naprawami powypadkowymi, ograniczaniem szarej strefy w motoryzacji, pomocą w rozwoju dla polskich producentów oraz sprawami dotyczącymi działalności Stacji Kontroli Pojazdów (SKP).
SDCM

SDCM Patronem Honorowym Impact mobility rEVolution’18

Impact mobility rEVolution’18 (IMR’18) to międzynarodowy kongres poświęcony inteligentnej mobilności w Polsce. Przedstawiciele rządu i władz samorządowych, świata nauki, przemysłu motoryzacyjnego, miejskich spółek transportowych i start-upów oraz innowatorzy i firmy zainteresowane finansowaniem innowacji, spotkają się 12 i 13 września br. w Katowicach, by wymienić się doświadczeniami, nawiązać współpracę i wspólnie budować przyszłość inteligentnej mobilności w naszym kraju.
SDCM

Alfred Franke członkiem Zarządu CLEPA

Alfred Franke, prezes polskiego Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych, podczas ostatniego Walnego Zebrania CLEPA, został wybrany jednogłośnie na Członka Zarządu tej organizacji.
SDCM

Polscy Producenci na start!

Zespół ambasadorów polskich producentów części motoryzacyjnych powołany przez SDCM wspiera firmy w rozwoju zagranicznej ekspansji. Mało kto wie, że jedna z największych światowych korporacji, amerykańska Genuine Parts Company, zainwestowała w Polsce przejmując pakiet kontrolny udziałów w GROUPAUTO Polska. W ten sposób, poprzez polską grupę zakupową można trafić ze swoimi produktami na światowe rynki. Jeśli jesteś przedstawicielem polskiego producenta części i poszukujesz możliwości rozwoju swojej firmy, już dziś prosimy o kontakt pod adres: biuro@sdcm.pl.
SDCM

Przełomowe zmiany w branży Aftermarket – SDCM i Frost & Sullivan

Czyli czego się spodziewać i jak się przygotować na nadchodzące zmiany? Pojazdy elektryczne i autonomiczne, cyfryzacja, współdzielona mobilność – to tylko niektóre z wyzwań przed którymi stoi branża Aftermarket. To przełomowe zmiany technologiczne i socjologiczne będą mieć istotny wpływ na każdego uczestnika branży – od producentów i dystrybutorów po lokalne mniejsze warsztaty samochodowe.
Blog Posts
Strony
Kategorie
Monthly