Czego się spodziewać i jak się przygotować na nadchodzące zmiany?

Pojazdy elektryczne i autonomiczne, cyfryzacja, współdzielona mobilność – to tylko niektóre z wyzwań przed którymi stoi branża Aftermarket. To przełomowe zmiany technologiczne i socjologiczne będą mieć istotny wpływ na każdego uczestnika branży – od producentów i dystrybutorów po lokalne mniejsze warsztaty samochodowe.

Podczas spotkania, które odbyło się 12. czerwca, w Villa Foksal w Warszawie, konsultanci firmy badawczej Frost & Sullivan przedstawili kierunki rozwoju branży Aftermarket w najbliższej przyszłości. Podczas warsztatów odbyła się dyskusja dotycząca nowych modeli biznesowych.

Warszaty zatytułowane „Złoto XXI wieku – warsztaty na temat dostępu do danych” , przeprowadzone przez Alfreda Franke, Prezesa SDCM,  obejmowały tematykę dostępu do danych w kontekście identyfikacji części, testowania produktów, telematyki, pojazdów autonomicznych oraz diagnostyki.